1. Persoonlijk contact

Graag dragen wij met Werkfruit bij aan de wensen en doelstellingen van uw bedrijf. Om te inventariseren welke wensen, behoeften en mogelijkheden er zijn maakt één van onze medewerkers met u een afspraak. Deze kan bij voorkeur op uw bedrijf plaats vinden. Tijdens dit gesprek krijgen we een beeld van uw bedrijf. Wat zijn de meest aangewezen locaties voor de WerkFruitkist, welke display (keuze uit 2 ontwerpen) is wenselijk en welke route dient de bezorger van de WerkFruitkist te volgen? Uw vaste contactpersoon legt alles vast in een verslag. Zo blijft voor alle betrokkenen duidelijk hoe de werkwijze er op uw bedrijf uit zal zien. Is uw bedrijf wegens vakantie gesloten of wilt u de levering (tijdelijk) stop zetten? Dat gaat heel snel en makkelijk. Laat het voor vrijdagmiddag 12:00 uur weten in uw eigen online account. De gewenste actie wordt dan al voor de week erop uitgevoerd. 

Uiteraard zijn wij ook te bereiken op 013 - 260 00 25 of via info@werkfruittilburg.nl om te ondersteunen.

2. Ons fruit

Vers, kwaliteit en (h)eerlijkheid zijn voor ons belangrijke uitgangspunten. Het meeste fruit (appels, peren en kersen) kweken wij zelf. De overige groenten en fruit halen wij zoveel mogelijk bij lokale telers. Zo proeft u wat de regio te bieden heeft!

3. Bezorging

Wij bezorgen het fruit met eigen medewerkers. Tijdens de bezorging controleren wij meteen de consumptie van afgelopen week en waar nodig passen wij de mix van fruitsoorten aan. Tijdens de bezorging is ook een belangrijke taak weggelegd voor de presentatie van het fruit. Zodat het stukje fruit ook echt onderdeel gaat worden van uw bedrijf.

4. Tevreden personeel

Na bezorging en presentatie is het fruit klaar om gegeten te worden. Wij durven met u de weddenschap aan dat het nog geen 5 minuten duurt voordat de eerste werknemers het fruit zullen nuttigen. En u als werkgever heeft weer een zorg minder.